از حضور شما در پذیرش دکتر سپاسگذاریم. امیدواریم حالتان همیشه خوب باشد. در صورت نیاز به دریافت نوبت از پزشک، مشاوره تلفنی و متنی با متخصصان، استفاده ازخدمات کلینیکی و پارکلینیکی ، لازم است که قوانین و شرایط پذیرش دکتررا بخوانید و در هنگام ثبت‌نام تایید کنید.
شرکت نوآوران پیشگامان کارمانیا در این سند به بیان شرایط و مقررات استفاده از خدمات پذیرش دکتر می‌پردازد. سکو (پلتفرم)  پذیرش دکتر شامل دریافت نوبت از پزشک، مشاوره تلفنی و متنی با متخصصان و استفاده از خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی است. ثبت‌نام کاربران در پذیرش دکتر به معنای قبول کلیه مفاد این سند است و از لحظه ثبت‌نام، این سند به منزله قراردادی الزام‌آور میان کاربر و شرکت خواهد بود. بنابراین ضروری است شهروند پیش از ثبت‌نام و استفاده از خدمات پذیرش دکتر، این شرایط و ضوابط را با دقت مطالعه فرمایید.

ماده یک) تعاریف

واژگان و اصطلاحاتی که در شرایط و قوانین حاضر مورد استفاده قرار گرفته‌اند، دارای معانی به شرح ذیل است:

  • شرکت: منظور شرکت شرکت نوآوران پیشگامان کارمانیا است که از طریق سایت/برنامه (اپلیکیشن) پذیرش دکتر نسبت به ارائه خدمات به کاربران اقدام می‌نماید.
  • پذیرش دکتر: نام و علامت تجاری متعلق به شرکت است.
  • سایت: منظور سایت به آدرس pazireshdr.ir است که مالکیت آن تماماً متعلق به شرکت است.
  • کاربر/کاربران: منظور کلیه اشخاصی هستند که از سایت پذیرش دکتر بازدید نموده و یا از خدمات پلتفرم پذیرش دکتر استفاده می‌نمایند؛ شامل پزشکان، روانشناسان، ماماها، پیراپزشکان، مراکز درمانی، داروسازان و شهروندان.
  • شهروند: به متقاضی استفاده از خدمات پزشکان، روانشناسان اطلاق می‌گردد.
  • ارائه‌دهندگان خدمات: به کلیه پزشکان، روانشناسان، ماماها، پیراپزشکان، مراکز درمانی، داروسازان و بطور کلی کلیه ارائه‌دهندگان خدمات بهداشت و درمان اطلاق می‌گردد که در سکو پذیرش دکتر اقدام به ارائه خدمات به شهروندان می‌نمایند.
  • پزشک: شخصی است که به حرفه پزشکی می‌پردازد و دارای کد نظام پزشکی معتبر است.
  • روانشناس: شخصی است که به حرفه روانشناسی می‌پردازد و دارای کد نظام روانشناسی معتبر است.
  • مراکز درمانی: مراکز بهداشتی-درمانی شامل بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها، آزمایشگاه‌ها، مراکز تصویربرداری، مراکز زیبایی و کلیه مراکز کلینیکی و پارا کلینیکی است که به درمان بیماران یا مراقبت پزشکی از شهروندان اختصاص دارد.
  • خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی: مجموعه‌ای از خدمات بهداشتی، درمانی و مراقبتی است که در مراکز درمانی معتبر انجام می‌شود و شهروند می‌تواند از طریق پذیرش دکتر از آن‌ها نوبت دریافت کند.
  • مجله‌ی سلامت پذیرش ذکتر: مجموعه‌ای از محتواهای پزشکی (مقالات و محتواهای بصری و صوتی) است که با هدف افزایش آگاهی کاربران از تعاریف و واژه‌های بهداشتی درمانی به صورت برخط منتشر می‌شود.
  • دارایی‌های فکری: دارایی‌های فکری مانند متون، طرح‌های گرافیکی، عکس، علائم تجاری، لوگو، کد‌های نرم‌افزار، اطلاعات کاربران، محتوای پلتفرم پذیرش دکتر، ساختار و نحوه بیان و تنظیم مطالب متعلق به شرکت است.
  • فورس ماژور: منظور از فورس ماژور، وقوع هرگونه حادثه خارجی، غیر قابل دفع و غیر قابل پیش‌بینی است که مستند به فعل یا ترک فعل هیچ‌یک از طرفین (شرکت و کاربر) نباشد. از جمله مصادیق آن می‌توان به سیل، زلزله، آتش‌سوزی، جنگ، اعتصاب، بیماری‌های واگیردار، قطعی سراسری اینترنت، بروز اختلالات در شبکه‌های بالادست و زیرساختی از جمله شرکت‌های خدمات‌دهنده سرور، اینترنت ایران و یا اینترنت جهانی، قطع سراسری برق و یا دیگر حوادث این چنینی اشاره نمود.
  • نوبت اورژانسی:به نوبتی گفته می شود که بیمار شرایط اورژانسی را دارا می باشد و کد آن از طریق پزشک یا منشی پزشک در اختیار کاربر قرار می گیرد جهت دریافت نوبت اورژانسی.
  • ماده دو) شرایط عمومی ایجاد حساب کاربری
  • شرکت با پایبندی کامل به قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌نماید.
  • هرگونه علامت، عدد، کلمه، تصویر یا نشان الکترونیک که مُثبِت هویت امضا‌کننده باشد و به این سند یا سایر اسناد صادره در این زمینه ملحق شود، به منزله امضای الکترونیک و همانند امضای دست‌نویس دارای آثار حقوقی و واجد اعتبار است و امضاکننده را متعهد و ملتزم به مفاد سندی که به طرق مزبور امضا نموده است، می‌نماید.
  • برای استفاده از خدمات پذیرش دکتر، سن کاربر باید بالای ۱۸ سال تمام شمسی باشد، فرایند ایجاد حساب کاربری را تکمیل نماید، مفاد این سند را قبول نماید و اطلاعات تماس صحیح و به‌روز خود را ارائه دهد.
  • کاربر با ساخت حساب کاربری پذیرش دکتر موافقت می‌کند که ایمیل‌ها و پیامک‌های اطلاع‌رسانی و خبرنامه‌ پذیرش دکتر برای‌ او ارسال شود. اگر تمایلی به دریافت این موارد ندارد، می‌تواند از طریق ارسال ایمیل درخواست لغو نماید. اما در این موقعیت، پذیرش دکتر مسئولیتی در قبال بی‌اطلاعی کاربر از پیام‌هایی که از این مسیرهای ارتباطی منتشر می‌شوند، نخواهد داشت.
  • کاربر متعهد است که اطلاعات هویتی خود را به طور صحیح وارد نماید. مسئولیت نادرستی اطلاعات مذکور به طور کامل با کاربر است.
  • کاربران می‌توانند درخواست حذف داده‌های شخصی خود را از پذیرش دکتر داشته باشند، مشروط به اینکه الزام قانونی برای نگهداری آن داده وجود نداشته باشد.
  • حساب کاربری قائم به شخص بوده و کلیه مسئولیت استفاده از آن بر عهده کاربران است. در صورتی که اطلاعات حساب کاربری خود را در اختیار دیگران قرار دهید، هر گونه استفاده، عمل کاربر محسوب شده و مسئولیت آن متوجه کاربر است.
  • بنابر ماده ۵ آیین نامه جمع آوری و استنادپذیری ادله الکترونیکی، پذیرش دکتر موظف است اطلاعات کاربران خود را حداقل تا شش ماه پس از خاتمه اشتراک، نگهداری نماید.

ماده سه) شرایط اختصاصی ایجاد حساب کاربری برای ارائه دهندگان خدمات

  • صفحه کاربری شامل نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل، کد ملی و کد نظام پزشکی یا روانشناسی باید با اطلاعات مدارک شناسایی مطابقت داشته باشد. در صورت عدم تطابق، شرکت مجاز به ارائه خدمات به این گروه از پزشکان و روانشناسان نخواهد بود.
  • ارائه‌دهندگان خدمات که در پذیرش دکتر پروفایل داشته و حساب کاربری آنها فعال است، دارای کد نظام‌ پزشکی یا کد نظام روانشناسی بوده و دارای مجوز طبابت هستند.
  • در برخی موارد ممکن است از ارائه‌دهندگان خدمات برای شروع فعالیت و یا ادامه استفاده از خدمات پذیرش دکتر ، درخواست ارسال مدارک بیشتری از سوی شرکت گردد. در این شرایط اگر ارائه‌دهندگان خدمات اطلاعات کافی در اختیار شرکت قرار ندهد، شرکت می‌تواند از ارائه خدمات به ‌آن‌ها خودداری کند.
  • حساب بانکی اعلامی از سوی ارائه‌دهندگان خدمات (حقیقی یا حقوقی) الزاماً باید به نام ایشان باشد و پذیرش دکتر از پذیرش حساب به نام اشخاص دیگر معذور است.

ماده چهار) شرایط اختصاصی نوبت‌دهی

  • پذیرش دکتر بستری برای موارد اورژانسی نیست. در این شرایط شهروندان باید به نزدیک‌ترین بیمارستان یا درمانگاه مراجعه نمایند و یا با شماره اورژانس ۱۱۵ تماس بگیرند.
  • زمان انتخابی شهروندان، ساعت مراجعه به مطب است نه زمان ملاقات با ارائه‌دهندگان خدمات. زمان ملاقات توسط ارائه‌دهندگان خدمات برنامه‌ریزی خواهد شد که بسته به شرایط مطب یا مرکز درمانی ممکن است با تاخیر مواجه شود.
  • به منظور ارائه خدمات نوبت‌دهی از سوی پذیرش دکتر با هدف جستجوی دقیق‌تر ارائه‌دهندگان خدمت، سهولت دسترسی‌پذیری و رفاه حال شهروندان، شرکت از شهروندان مبلغی را به عنوان هزینه زیرساخت و عملیات اجرایی شامل هزینه ارسال پیامک، پشتیبانی، اطلاع‌رسانی و نگهداری فنی، کارمزد و ۱۰ درصد مالیات بر ارزش افزوده (مجموعاً معادل 15,000 تومان) دریافت می‌نماید که در هنگام دریافت نوبت، به شهروندان نمایش داده شده و اخذ می‌گردد.

ماده پنج) شرایط اختصاصی مشاوره متنی و تلفنی

  • هزینه هر جلسه مشاوره متنی یا تلفنی در صفحه ارائه‌دهندگان خدمت مشخص است. شهروند با نوبت‌گیری از پزشک یا روانشناسِ مورد نظر برای مشاوره تلفنی یا متنی هزینه اعلام‌شده را می‌پذیرد و پرداخت می‌نماید.
  • درخواست شماره تلفن از ارائه‌دهندگان خدمت غیرقانونی است و در صورت اعلام پزشک یا روانشناس، توسط تیم پشتیبانی پیگیری خواهد شد.
  • صحت مندرجات اطلاعات فردی و پزشکی شهروندان در هنگام دریافت خدمات مشاوره متنی و تلفنی در راستای تشخیص صحیح بسیار ضروری است و مسئولیت ارائه صحیح آن با شخص شهروند است.
  • در ابتدای روند مشاوره متنی، اطلاعاتی از قبیل قد، وزن، بیماری‌های خاص احتمالی یا مصرف دارو از شهروند پرسیده می‌شود. ارائه صحیح این اطلاعات در تشخیص و تجویز ارائه‌دهندگان خدمت مهم بوده و مسئولیت صحت آن برعهده شهروند است.
  • شهروندان مکلف هستند قبل از شروع مشاوره متنی مدارک پزشکی لازم را برای ارائه‌دهندگان خدمات ارسال کنند.
  • در مشاوره متنی ممکن است لازم باشد سوال و جواب‌ها بین ارائه‌دهندگان خدمات و شهروند چندین مرتبه ادامه پیدا کند. اتمام یک جلسه مشاوره متنی به تشخیص ارائه‌دهندگان خدمات صورت می‌گیرد.
  • سوال عنوان‌شده توسط شهروندان در مشاوره متنی باید حاوی یک موضوع مشخص باشد و نه موضوعات متنوع و مختلف.
  • در‌صورتی که شهروند نتواند به صورت مدام در جلسه مشاوره‌ متنی حضور داشته باشد و به سوالات پاسخ دهد، نوبت‌ ایشان به زمان دیگری موکول نمی‌شود.
  • در جلسه مشاوره متنی، شهروند باید مرتب به جلسه متنی خود در ‌سایت پذیرش دکتر مراجعه نماید و در صورت وجود سوال از سمت ارائه‌دهندگان خدمات به آن پاسخ دهد. بدون شک مسئولیت عدم پاسخگویی مناسب به سوال ارائه‌دهندگان خدمات برعهده شهروند است.
  • شهروندان باید در زمان مشخص شده در مشاوره تلفنی در دسترس باشند. در بازه مشخص‌شده توسط سکوی پذیرش دکتر با طرفین مشاوره (ارائه‌دهندگان خدمات و شهروند) با شما تماس گرفته می‌شود. در صورت عدم دسترسی به شهروند در زمان مشخص‌شده، نوبت شهروند لغو می‌شود و امکان بازگشت وجه وجود ندارد.
  • در صورت عدم پاسخگویی ارائه‌دهندگان خدمات در سرویس مشاوره تلفنی پس از گذشت سه ساعت از زمان تعیین شده، وجه دریافتی به حساب کاربری شهروند برگشت داده می‌شود.
  • جهت بهبود مشاوره‌های تلفنی، مکالمه بین پزشک و شهروند در سکو پذیرش دکتر ضبط، محافظت و تا شش ماه نگهداری می‌گردد.
  • در صورت شروع شدن فرآیند مشاوره متنی یا تلفنی، وجهی به شهروندان بابت عدم رضایت از کیفیت خدمات دریافتی عودت داده نمی شود.
  • اگر در فرآیند مشاوره متنی یا تلفنی مشکلی پیش آمد، تا ۴ ساعت بعد از زمان نوبت فرصت دارید که با پشتیبانی پذیرش دکتر تماس بگیرید و پیگیری کنید.

ماده شش) شرایط اختصاصی ثبت نظر

  • هدف اصلی از ثبت تجربیات و امتیازدهی، کمک به شهروندان دیگر است. به همین دلیل کیفیت ارائه نظرات و امتیازات اولویت ما در پذیرش دکتر است. در روند نظردهی شهروند بعد از استفاده از پلتفرم پذیرش دکتر و مراجعه به ارائه‌دهندگان خدمات، می‌تواند به تجربه‌ی خود امتیاز دهد و آن را با دیگران به اشتراک بگذارد. پذیرش دکتر به‌منظور ارتقا کیفیت انتقال تجربیات، امکان نظردهی به پزشک را برای همه شهروندان فراهم کرده است و الزاما برای ثبت نظر، نیازی به استفاده از خدمات پذیرش دکتر نیست.
  • تمامی نظرات پس از ثبت از طرف شهروندان، نیاز به تایید کارشناسان پذیرش دکتر دارد. پس از تایید، این نظرات در پروفایل ارائه‌دهندگان خدمات نمایش داده می‌شود. در حال حاضر گزینه‌ ی پیشنهاد پزشک و متن نظر شهروند در صفحه ارائه‌دهندگان خدمات قرار می‌گیرد.
  • شهروند برای ثبت تجربه، لازم است تجربه خود را به شکل متنی هم بیان کند. پیش از انتشار نظرات و تجارب، بر اساس قوانین ثبت نظر در پذیرش دکتر  بررسی شده و پس از تایید به نمایش در می‌آید. نظرات شهروندان بر اساس این قوانین سنجیده می‌شود:

    رعایت ادب: نظرات باید در کمال احترام و با هدف کمک به کاربران دیگر نوشته شود. هرگونه بی‌احترامی به پزشک و کادر درمانی منجر به رد نظر و عدم انتشار می‌شود.

    هزینه‌های درمانی: ذکر هزینه‌های درمانی پرداخت شده (چه به شکل کلی و بدون ذکر مبلغ و چه به شکل جزئی و با نوشتن مبلغ) مجاز نیست.

    تشخیص: تایید برخی نظرات با مضمون تمرکز بر دقت تشخیص پزشک نیاز به دانش پزشکی و صلاحیت قانونی دارد. به همین دلیل اگر نظر شهروند بر تشخیص پزشک تمرکز داشته باشد، ممکن است از طرف سایت تایید نشود. پذیرش دکتر پیشنهاد می‌کند که شهروندان هنگام نوشتن نظر، صرفا به‌جای تمرکز بر کیفیت تشخیص پزشک، تجربه خود را از مراجعه به پزشک و روند درمان بنویسند.

    محتوای تبلیغاتی: تبلیغ برای محصولات درمانی، برند ها یا مراکز درمانی در متن نظرات ممنوع است.

    محتوای غیرمجاز: نظرات سیاسی و محتوای نژادپرستانه یا محتواهای غیرهنجار جنسی در متن نظرات ممنوع است.

  • ماده هفت) شرایط لغو و عودت وجه

    لغو نوبت‌:

  • بیشتر از 72ساعت تا نوبت ملاقات باقی مانده است: در این صورت کل مبلغ پرداخت شده به‌صورت اعتبار برای خدمات پزشکی آتی به حساب ارائه دهندگان خدمات عضو پذیرش دکتر است.
  • کمتر از 72ساعت تا نوبت ملاقات باقی مانده است: در این حالت مبلغ 15,000 تومان به عنوان مبلغ رزرو نوبت، به حساب شهروند مرجوع نخواهد شد. ضمن اینکه در صورتی که بخشی از هزینه ویزیت در قالب «پیش‌پرداخت ویزیت» یا تمام مبلغ ویزیت در قالب «پرداخت کامل ویزیت»، توسط شهروندان پرداخت شده باشد، ۳۰ درصد از مبلغ پرداختی کسر شده و به حساب ارائه‌دهنده خدمت واریز می‌شود و باقی آن به اعتبار شهروند برمی‌گردد.
  • در صورتی که شهروند به دلایلی ناشی از تقصیر ارائه‌دهندگان خدمات، خدمات مورد نظر را دریافت ننماید، تا ۴ ساعت پس از زمان نوبت، با پشتیبانی تماس بگیرد تا نوبت او توسط پشتیبانی لغو یا به زمان دیگری موکول شود.
  • بیشتر از ۱ ساعت تا زمان مشاوره تلفنی زمان باقی مانده است: در این صورت کل مبلغ پرداخت شده توسط شهروند به‌صورت اعتبار برای خدمات پزشکی آتی به حساب کاربری او افزوده خواهد شد. این اعتبار قابل‌ استفاده برای نوبت‌گیری از کلیه پزشکان یا روانشناسان عضو دکترِتو است.
  • کمتر از ۱ ساعت تا زمان مشاوره تلفنی زمان باقی مانده است: در این حالت مبلغ پرداختی برای مشاوره تلفنی به حساب کاربری‌‌ شهروند مرجوع نخواهد شد.
  • لغو مشاوره متنی:

  • تا زمانی که شهروند مشاوره متنی خود را شروع نکرده‌ و اولین پیام خود را نداده‌ است، امکان لغو مشاوره متنی برای او فعال است و پس از آن این امکان، غیرفعال می‌شود.

ماده هشت) سلب مسئولیت

  • مسئولیت حفظ رمز عبور حساب کاربری به عهده خود کاربر است و شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی درباره آن ندارد. در صورت مفقود شدن یا به سرقت رفتن اطلاعات حساب کاربری و گوشی موبایل، کاربر موظف است بلافاصله موضوع را به اطلاع شرکت برساند. بدیهی است تا زمانی که اطلاع‌رسانی به شرکت انجام نشده است، مسئولیت همه فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری مذکور انجام شود، به عهده کاربر خواهد بود.
  • مسئولیت رعایت همه قوانین و مقررات حوزه سلامت اعم از سیاست‌های ابلاغی، قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی، آیین‌نامه‌های مصوب هیئت وزیران و سایر مقررات حوزه سلامت، بهداشت و درمان که توسط نهادهای ذی‌ربط به تصویب رسیده‌اند، بر عهده کاربران است و شرکت در این خصوص مسئولیتی نخواهد داشت.
  • شرکت در خصوص کیفیت ارائه خدمات پزشکی و کلینیکی و پاراکلینیکی هیچ گونه مسئولیتی نداشته و پاسخ‌گویی در این خصوص برعهده ارائه‌دهندگان خدمات است.
  • در صورت تخلف کاربر از هر یک از مقررات این سند، شرکت می‌تواند حساب کاربری او را به‌صورت موقت یا دائم مسدود سازد. همچنین این امر مانع پیگیری حقوقی موضوع توسط شرکت نخواهد بود.
  • در صورتی که بنا به حدوث فورس ماژور، تاخیر یا عدم ارائه خدمات پذیرش دکتر به وجود آید، شرکت در این خصوص مسئولیتی ندارد.
  • مطالب منتشر شده در مجله‌ی سلامت پذیرش دکتر نباید به عنوان جایگزینی برای توصیه‌های پزشکی حرفه‌ای، تشخیص یا درمان در نظر گرفته شود. موارد منتشرشده صرفا در راستای اطلاع‌رسانی و افزایش دانش عمومی در زمینه‌های مختلف پزشکی قلمداد می‌شود و هرگونه به‌کارگیری موارد، نیازمند به مشورت و دریافت راهنمایی از فرد متخصص دارد و شرکت در این خصوص مسئولیتی بر عهده ندارد.

ماده نه) حل و فصل اختلاف

در صورت بروز هرگونه اختلاف فی‌مابین شرکت و کاربر، طرفین حتی‌الامکان موضوع را از طریق مذاکره حل و فصل می‌نمایند. در این خصوص کاربر متعهد به همکاری با شرکت و ارائه اطلاعات لازم و عنداللزوم حضور در جلسات حضوری یا آنلاین است. در صورت عدم حصول توافق از این طریق، هر یک از طرفین مختار خواهد بود که به مراجع قضایی ذی‌صلاح مراجعه نماید.

ماده ده) مالکیت دارایی‌های فکری

کلیه دارایی‌های فکری متصور در خصوص پذیرش دکتر

  • انحصاراً و بدون هیچ‌گونه قید و شرطی در مالکیت شرکت بوده و حق انحصاری بهره‌برداری از آن متعلق به شرکت است. هر گونه نقض این مالکیت موجب پیگرد حقوقی و کیفری خواهد بود.

ماده یازده) حفاظت از حریم خصوصی

سند سیاست حریم خصوصی در این خصوص لازم‌ الاجرا بوده و جزء لاینفک این قرارداد است.

ماده دوازده) سایر شرایط

  • شرکت مجاز و محق است که در مفاد این سند در هر زمان تغییراتی را به صورت کلی و یا جزئی اعمال نماید. بدیهی ا‌ست این تغییرات از طریق مقتضی به اطلاع کاربران خواهد رسید. در صورتی که پس از اطلاع‌رسانی، کاربر به استفاده خود از خدمات پذیرش دکتر ادامه دهد، این امر به منزله پذیرش کلیه تغییرات از سوی او است.
  • هرگونه اخطار و اطلاعیه مربوط به پذیرش دکتر از جمله اطلاعیه موضوع بند یک همین ماده، تنها به ایمیل و یا شماره تماس اعلامی کاربران هنگام ثبت‌نام ارسال و به آنها اطلاع‌رسانی خواهد شد.
  • در مواردی که شرایط و مقررات حاضر، صراحتاً یا ضمناً حاوی حکمی نباشد، مراتب تابع عرف رایج در این کسب و کار است.
  • کاربران با اعلام شماره همراه خود به پذیرش دکتر می‌پذیرند که پذیرش دکتر پیامک‌های اطلاع‌رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه را برای آنان ارسال نماید. در صورت تمایل، کاربران می‌توانند از طریق تماس با مرکز پشتیبانی درخواست نمایید که ارسال این پیامک‌ها به ایشان قطع شود. 
  • سوءاستفاده از سایت و برنامه پذیرش دکتر به هر روش، استفاده از هر نوع برنامه‌ٔ مخرب و جاسوسی و ربات‌، کرال کردن اطلاعات، استفاده از اختلال سرویس‌ها، هرگونه روش مخرب برای دسترسی به اطلاعات سایت و اپلیکیشن و محتویات آن شامل شماره تماس و تصویر و توضیحات آگهی، از طریق هر سیستم و شبکه‌ای ممنوع است. در صورت مشاهدهٔ چنین فعالیت‌هایی، حق هر گونه پیگیری قانونی برای شرکت محفوظ خواهد بود.
  • هر گونه فعل یا ترک فعلی که با قصد متقلبانه از سوی کاربران نسبت به فرآیندهای پذیرش دکتر صورت بگیرد مانند لغو درخواست پس از دریافت خدمات در قسمت‌ها یا خدمات سایت، از موارد نقض مفاد این قرارداد محسوب شده و شرکت محق به طرح دعوای نزد مراجع ذی‌صلاح علیه کاربر خاطی است.
  • در صورت بروز اشتباه از سوی پذیرش دکتر در خصوص واریز یا برداشت وجوه به حساب کاربران، شرکت در هر زمانی مجاز و مختار است بدون انجام هیچ گونه تشریفات اداری و قضائی نسبت به اصلاح اشتباه خود اقدام نماید. کاربر با تایید این سند اجازه خود را در این زمینه به شرکت اعلام می دارد و کاربر حق هرگونه اعتراض و ادعایی را در خصوص نحوه عملکرد شرکت از هر جهت از خود ساقط می‌نماید.
  • هر گونه عودت وجه به حساب بانکی کاربران صرفاً به حساب بانکی واریزکننده وجه صورت می‌گیرد و شرکت از عودت وجه به سایر حساب‌های بانکی معذور است.
  • شرکت ممکن است در بازه‌های زمانی مختلف کدهای تخفیف را به عنوان هدیه به کاربران اختصاص دهد. نحوه و چارچوب استفاده از این کدهای تخفیف منوط به تشخیص و صلاح‌دید شرکت یا طرف تجاری است و کاربران حق طرح هیچ‌گونه ادعا و اعتراضی در این خصوص نخواهند داشت.